Elden Ring otrzymało skromną aktualizację na komputerach osobistych i PlayStation 5. Patch 1.02.2 waży zaledwie 13,1 MB, ale naprawia kilka istotnych błędów w grze, w tym jeden, który skutkował zaskakująco słabą wydajnością.
Patch 1.02.2 usunął błąd z niewykorzystywaniem GPU, który mógł skutkować niską wydajnością na pecetach. Twórcy usunęli też garść innych bugów na PC, wliczając w to ten powodujący przymusowe wyjście z gry w trakcie walki z ognistym gigantem. Na PlayStation 5 rozwiązano problem z zapisywaniem stanu rozgrywki. Wcześniej
Elden Ring zdarzało się nie zachowywać postępów gracza w przypadku wyłączenia konsoli w trakcie zabawy lub w trybie uśpienia.
Tak jak w przypadku poprzednich małych łatek, tak i teraz internauci potwierdzają, że patch 1.02.2 rzeczywiście poprawił działanie
Elden Ring na PC. Przynajmniej u większości graczy, bo niektórzy nie dostrzegli większej różnicy po aktualizacji.
Źródło:
"Entelarmer" - GRY-OnLine
|
Klemens
|
2022-03-03 06:37:02
|
|